Responsability at ADAX
Vi stræber konstant efter at være mere bæredygtige og miljøansvarlige. Derfor siger Adax nej til “smid væk”-kulturen. Takket være vores produkters høje kvalitet forsikrer vi en holdbarhed mange år frem. Dette har været missionen helt fra start, og den gør sig stadig gældende.
Vi elsker, at vores tasker kan bruges til en bred målgruppe gennem flere generationer, og vi hører ofte gode historier om, hvordan vores produkter gået i arv, eller at der er blevet fundet tasker fra tidligere årtier i en genbrugsbutik, som stadig er i rigtig god stand. Det bekræfter os i den kvalitet, vi som brand står for, og det er i høj grad noget, vi hos Adax sætter enormt meget pris på og er stolte af. Derfor siger vi, at vores kollektioner er ´made to last´. Et initiativ, som både omfavner vores 40 års historie, men i høj grad også sætter krav og målsætninger for Adax som brand i fremtiden. Et krav og en målsætning, som vi for hver kollektion arbejder med at forbedre.
Derfor har vi også vores udviklet pleje produkter og egen repair service til at forlænge levetiden på vores tasker med mange år.
Læs mere nedenfor.
Pleje guide
Det er altid vigtigt at passe på sine ting, og vi opfordrer i høj grad til, at man gør brug af vores egne plejeprodukter, så man kan forlænge levetiden på sine tasker med mange år.
Læs mere om, hvordan du benytter vores plejeprodukter her.
Repair service
Vores produkter skal leve op til en høj kvalitet og kunne klare at
blive brugt og elsket. Men vi ved også, at når et produkt bliver brugt meget,
kan det alligevel ske, at der bliver behov for reparation.
Derfor har vi 2 års garanti på alle vores produkter, hvis produktet ikke lever op til den kvalitet, vi lover. Vi har vores egen reparationsservice, som kan være med til at give din taske nyt liv.
Bemærk venligst at man skal være i besiddelse af kvitteringen for at kunne gøre brug af reklamationsretten og man skal henvende sig der hvor man har købt produktet.