Responsability at ADAX

Vi str√¶ber konstant efter at v√¶re mere b√¶redygtige og milj√łansvarlige. Derfor siger Adax nej til ‚Äúsmid v√¶k‚ÄĚ-kulturen. Takket v√¶re vores produkters h√łje kvalitet forsikrer vi en holdbarhed mange √•r frem. Dette har v√¶ret missionen helt fra start, og den g√łr sig stadig g√¶ldende.

Vi elsker, at vores tasker kan bruges til en bred m√•lgruppe gennem flere generationer, og vi h√łrer ofte gode historier om, hvordan vores produkter g√•et i arv, eller at der er blevet fundet tasker fra tidligere √•rtier i en genbrugsbutik, som stadig er i rigtig god stand. Det bekr√¶fter os i den kvalitet, vi som brand st√•r for, og det er i h√łj grad noget, vi hos Adax s√¶tter enormt meget pris p√• og er stolte af. Derfor siger vi, at vores kollektioner er ¬īmade to last¬ī. Et initiativ, som b√•de omfavner vores 40 √•rs historie, men i h√łj grad ogs√• s√¶tter krav og m√•ls√¶tninger for Adax som brand i fremtiden. Et krav og en m√•ls√¶tning, som vi for hver kollektion arbejder med at forbedre.

Derfor har vi også vores udviklet pleje produkter og egen repair service til at forlænge levetiden på vores tasker med mange år.

Læs mere nedenfor.

Pleje guide

Det er altid vigtigt at passe p√• sine ting, og vi opfordrer i h√łj grad til, at man g√łr brug af vores egne plejeprodukter, s√• man kan forl√¶nge levetiden p√• sine tasker med mange √•r.

Læs mere om, hvordan du benytter vores plejeprodukter her.

Repair service

Vores produkter skal leve op til en h√łj kvalitet og kunne klare at
blive brugt og elsket. Men vi ved også, at når et produkt bliver brugt meget,
kan det alligevel ske, at der bliver behov for reparation.

Derfor har vi 2 års garanti på alle vores produkter, hvis produktet ikke lever op til den kvalitet, vi lover. Vi har vores egen reparationsservice, som kan være med til at give din taske nyt liv.

Bem√¶rk venligst at man skal v√¶re i besiddelse af kvitteringen for at kunne g√łre brug af reklamationsretten.